2010. október 1., péntek

Kezdő kuchipudi - klasszikus indiai tánctanfolyam indul Pécsett

.
Örömmel jelentem, hogy egy kis, családias hangulatú csoporttal indul a kezdő kuchipudi tánctanfolyam Pécsett! Ezúton is üdvözlöm a jelentkezőket, és kívánom Nektek, hogy az indiai táncok gyöngyszemében, a kuchipudiban Ti is igazi örömet leljetek! Csodás érzés, amikor az ember egy olyan mozgásfajtát talál, ami teljesen átmozgatja a testét, felemeli a lelkét és alig várja, hogy a következő órára mehessen. Én így voltam vele, amikor kezdtem és a mai napig sem csökkent a lelkesedésem, sőt! Olyannak érzem a kuchipudit az életemben, mintha egy testre szabott ruhát kaptam volna a Sorstól! Remélem Te is így leszel vele, ígérem, én mindent meg fogok tenni!

Nézd meg a pécsi bemutató óra néhány felvételét! A videóból megtudhatod, ki is a modern kuchipudi atyja és hogy miben különbözik ez a tánc a többi klasszikus indiai tánctól (a kathaktól, bharatnatyamtól és az odissitől).



Ha Te nem voltál ott, de érdekelne, akkor gyere és csatlakozz Te is a csoporthoz!

Találkozzunk itt:
KPVD Művelődési Központ, Pécs, Alajos u. 2/2
Minden csütörtökön 17:30-19:00-ig.
Ár: 6000 Ft/hó

Az órára nem kell magaddal hoznod mást, mint egy pólót és egy hosszúszárú, kényelmes nadrágot! Ne izgulj, mindenki kezdő, vannak fiatalabbak és idősebbek is!


Üdv:

Zsuzsa